Thursday, June 26, 2014

A Dream To be True

Assalamualaikum and hi :)




I still wonder how far I will go with my big dream. Life is all about what we want. Untuk dapatkan satu impian yang besar, ada banyak pengorbanan yang perlu kita lakukan. Yes, I do. I start with zero, and I can say that my dream is about half complete. I do focus dalam melaksanakan impian. I learn to sketch everyday. My target is to complete at least 3 sketch a day. Thanks to my dear friends that support me a lot in what I do. I only have one mission. I want to give happiness to my parents, and hope that they do not worries bout me. Mungkin ini jalan Tuhan bagi, and aku kena banyak sabar. Yes, someone ada rendahkan aku, but I'm ok with that. I agree that, our real life start after we finish our study. some of my dear friends, already getting marry. Awkward sikit bila kawan kahwin dan ada anak. But bagi aku, kahwin bukan salah satu jalan kebahagian, dan aku hormat kawan-kawan aku yang kahwin awal, sebab mereka mampu galas tanggungjawab yang besar. Dan aku masih belum sedia, untuk itu.Malahan,aku harapkan I just meet a right guy at the right time. But I;m sure its not this time.

Now, I just focus my life sebagai anak. Membahagiakan parents yang selalu membahagiakan aku, menjadi contoh kepada adik dan abang-abang aku. I believe that Allah will always stay with me.








No comments:

Post a Comment